store_mødelokale_redigeret_(version_1).

Møderumsløsninger

Ved afholdelse af møder er det vigtigt, at rammerne omkring det komplette møde- eller konferencelokale er up-to-date og professionelt – uanset om der er tale om møder, præsentationer, foredrag eller undervisning.

Moderne møderumsløsninger til ethvert behov

Best-AV har en professionel og bred ekspertise inden for AV-løsninger til det moderne møde- eller konferencelokale. Vi tilbyder løsninger, som sikrer, at jeres mødelokale er fuldt up-to-date med henblik på teknik og præsentationsudstyr, og som er brugervenlig til trods for, at den måske er teknologisk avanceret.

Lad os forene lyd og billede med en nem og brugervenlig betjening. Udover at levere det sidste nye udstyr og teknik inden for møderumsløsninger, har vi bred erfaring med at integrere netop moderne præsentationsudstyr som en integreret del af interiøret. På den måde syner al teknikken ikke af for meget rent æstetisk, da denne vil være skjult. Skærme, kameraer, lys og lyd bliver designelementer i én samlet smagfuld helhed, hvilket er med til at forstærke totaloplevelsen.

Standardisering af AV-udstyret i hele virksomheden

I dag ønsker størstedelen af større virksomheder at standardisere deres AV-setup således, at ligegyldigt hvilket lokale, man befinder sig i, så skal enhver løsning kunne betjenes på samme måde. Ligegyldigt hvor teknisk kompliceret løsningen er i installationsfasen, skal alle lokaler kunne betjenes ekstremt nemt og intuitivt fra øjeblikket, man træder ind i lokalet. Dette sætter naturligvis større krav til hvilken løsning (eller ”AV-tankegang”), som ønskes udrullet i alle lokalerne.

Hvilken mødeform skal AV-løsningen understøtte?

I den indledende behovsafdækning er det typisk vigtigt at være opmærksom på følgende parametre:

  • Hvordan bruges mødelokalet?

    • Sidder mødedeltager ned under hele mødet, eller er det omvendt mere dynamisk, hvori speaker går frem og tilbage fra fx en touchskærm?         

  • Hvordan ønskes fx videomøder afholdt? Skal man have ”tankegangen” om, at videomødet drives fra ens egen PC (Bring Your Own Device, BYOD), eller skal man vænne sig til, at der konstant sidder en dedikeret videoklient inde i lokalet, således mødedeltager ikke behøver medbringe egen PC?

 

  • ​Hvordan ønskes bookingen af mødelokalerne?

    • Skal bookingskærmene fx automatisk ”frigøre” mødelokalet i Outlook, såfremt der ikke har været aktivitet i mødelokalet inden for X minutter?

  • Ønskes der kablet eller trådløst opkobling i mødelokalet? Og i så fald, hvad er forudsætningen for dette valg? 

  • Hvilke former for præsentationer vises i mødelokalet (generelle møder, budget- og salgsmøder eller noget tredje?), og hvilke funktioner ønskes dette understøttet med?

Ovenstående punkter er blot nogle af de ting, som kan være fordelagtigt at have en grundlæggende stilling til, inden man begynder at kigge nærmere på konkrete løsninger og produkter. Den mest fordelagtige AV-løsning er nemlig langtfra identisk og afhænger således markant af de individuelle mødetyper og -behov.

Kontakt os

Best-AV A/S
Fabriksparken 14
2600 Glostrup

T: +45 72 17 01 50
M: info@best-av.dk

CVR: 35486631

  • Facebook
  • Linkedin
best-av logo 9 september 2020.jpg