service and support.jpg

Service- og supportaftaler

Skræddersyede service- og supportaftaler, som imødekommer behovet der, hvor det er.

Tilpasset service og support

Som udgangspunkt bygger vi altid en serviceaftale vedr. lyd og billede til erhverv op omkring den enkelte virksomhed. Konkret betyder dette, at vi kan forme en serviceaftale ud fra jeres løsninger, ønsker og behov. Denne serviceaftale kan sammenstykkes af de elementer, som giver mening i forhold til udstyr, egne ressourcer, økonomi, svartid mm.

Sammen strikker vi en aftale sammen, som dækker jeres behov for:

  • Responstid

  • Årlige eftersyn

  • Låneudstyr

  • Ressourcer

  • Og så meget andet

De bedste succeser kommer, når en serviceaftale vedr. lyd og billede til erhverv læner sig op af det aktuelle udstyr inden for lyd og billede, og som hermed understøtter kundens strategi for serviceydelser.

I Best-AV kan vi som samarbejdspartner tilbyde en udpræget grad af fleksibilitet og kundeservice i forhold til løsning af sager og problemer – også på de tider af døgnet, som måtte ligge uden for almindelig arbejdstid fra kl. 07.00 – 17.00. Tekniske udfordringer en fredag aften løses således uden problemer, ligesom udfordringer med lyd og billede en lørdag morgen kl. 07.00 før en vigtig dimission eller lignende naturligvis også løses uden problemer.

Kontakt os allerede i dag for at få et uforpligtende oplæg på en serviceaftale vedr. lyd og billede til erhverv!