service and support.jpg

Service- og supportaftaler

Skræddersyede service- og supportaftaler, som imødekommer behovet der, hvor det er.

Tilpasset service og support

Som udgangspunkt bygger vi en serviceaftale op omkring den enkelte virksomhed. Konkret betyder dette, at vi kan forme en serviceaftale ud fra kundens løsninger, ønsker og behov. Denne kan sammenstykkes af de elementer, som giver mening ift. udstyr, egne ressourcer, økonomi, svartid mm.

Vi strikker en aftale sammen, som dækker jeres behov for:

  • Responstid

  • Årlige eftersyn

  • Låneudstyr

  • Ressourcer

  • og så meget andet

De bedste succeser kommer, når serviceaftalen læner sig op af det aktuelle udstyr og hermed understøtter kundens strategi for serviceydelser.

Vi kan tilbyde en udpræget grad af fleksibilitet ift. løsning af sager og problemer – også på arbejdstider, som ligger uden for kl. 07.00 – 17.00. Tekniske udfordringer en fredag aften løses uden problemer med en tekniker samt programmør lørdag morgen kl. 07.00 før en vigtig dimission eller lignende.

Kontakt os for at få et uforpligtende oplæg på en serviceaftale!

Kontakt os

Best-AV A/S
Fabriksparken 14
2600 Glostrup

T: +45 72 17 01 50
M: info@best-av.dk

CVR: 35486631

  • Facebook
  • Linkedin
best-av logo 9 september 2020.jpg